Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 27 juli 2012

Time To Deplete #2


Time to Deplete is een vast item op Pretty Beauty Land. Wanneer ik een product heel fijn vind, gebruik ik ze super vaak. Totdat het bijna op is... dan zet ik het weg. Zo staan er dus tientallen 'bijna lege' producten in mijn kasten. Mijn stash loopt inmiddels de spuigaten uit en om het een beetje opgeruimd te houden, verplicht ik mijzelf om producten op te maken. Time to deplete! 


Deel 1 van Time to Deplete was te lezen in april, dat is alweer een poosje geleden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het na een tijdje vergeten ben. Foei! Daarnaast vind het ook verschrikkelijk om al die heerlijke producten op te maken. Alsof ik geen andere fijne producten heb... haha. Maar ik vond het tijd voor een update en om mijzelf eraan te herinneren dat ik echt dingen op moet gaan maken. 

Ik begon met deze producten
Hanna Sun Fade Treatment - Opgemaakt!
Clinique Perfectly Real makeup teint 02 - Opgemaakt!
Lush Bubble Gum lipscrub - Bevat nog 2/3 deel
Lush Sexy Peel Soap - bevat nog 1/6 deel
Doctor Sweet Tooth Sugar Scrub Cubes - bevat nog 1/4 deel
Sans Soucis Deep Moist Depot - opgemaakt!
The Body Shop Vitamin E Noursing Night Cream - Opgemaakt!
Lush Ultra Bland gezichtsreiniger - bevat nog 1/3 deel
Etos Eye Shadow Base - Bevat nog 1/3 deel

Inmiddels heb ik er 4 van de 9 opgemaakt, dus tijd om weer een paar nieuwe producten te kiezen die opgemaakt moeten worden! De producten die ik nu genadeloos ga opmaken...
Beyonce Heat eu de parfum - bevat nog 1/3 deel
Ik heb nu echt teveel parfums dus sommigen moeten echt opgemaakt worden. 

Hannah peeling - nog 1 keer gebruiken
Geweldige peeling, maar hij is redelijk prijzig en daarom ben ik er zo zuinig op. nog 1 keer gebruiken en dan is die helaas echt op.

Burt's Bees Body Butter - nog 1 keer gebruiken
Geweldige body butter, wil hem eigenlijk niet opmaken maar ik móét! 

Lancôme Hypnose Doll Eyes Waterproof mascara - Deze nam ik mee op vakantie en alleen dan gebruik ik een waterproof mascara. Toch is het zonde om zo'n dure mascara te laten liggen dus verplicht ik mezelf om hem op te maken. 

Mijn streven voor de volgende update is minimaal 5 producten op hebben gemaakt. Ben benieuwd of dat me lukt! 

Vind jij het ook zo erg om super fijne producten op te maken? 

7 opmerkingen:

  1. Super slim plan! :) En doordat je erover schrijft heb je altijd nog ergens staan welke producten het waren die je zo fijn vond, en kun je altijd nog eens terug kijken om te kijken of je het nog eens wilt kopen ;) Dat is mijn probleem namelijk altijd, als ik het op maak en de verpakking weggooi, ben ik bang dat ik vergeet dat het product zo lekker en fijn was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze producten lijken me heerlijk! Dingen van Clinique zijn altijd fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heerlijk om fijne producten tot de pan aan toe leeg te maken :) iloveit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De producten zien er stuk voor stuk goed uit! Ik moet ook eens zorgen om wat op te maken, hihi! Ik vind het zelf alleen ook soms zo moeilijk, maar soms ben ik ook enorm blij als een fijn product op is! Dan voelt het goed, dat je hem goed gebruikt hebt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Every weekend i used to go to see this web page, as i wish for enjoyment,
    as this this website conations genuinely fastidious funny stuff too.


    my page - http://www.propertywide.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Repairs may have to be careful of some dumb questions, which will carry you through the holidays and into the
    new manure. Instead of relying on them, you can donate your plasma two
    days per week and get paid about $65 every week. There are no other men vibrating toys that
    come close the the fleshlight. And yes, the iPhone 5 will keep up, whereas the fleshlight
    iPhone 4 does seem to work.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.