Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

woensdag 18 juli 2012

Go Shorty, It's my birthday!


Volgens de wet ben ik vanaf vandaag officieel volwassen. 21 zomers geleden werd ik op 18 juli om 17.01 geboren. In 21 jaar ben ik 113 centimeter gegroeid en ben ik 55,51 kilo aangekomen. Inmiddels heb ik de peuterspeelzaal, de basisschool en de middelbare school achter mij gelaten. En heb ik nu ook mijn MBO opleiding afgerond. Na 4 bijbaantjes te hebben gehad, ben ik in februari 2012 als parttime verkoopster bij de ICI Paris begonnen. En dit begon dus allemaal bij een kleine roze baby 21 jaar geleden…




Dat is dus een feestje waard! Maar het wordt zelfs driedubbel feest! Op 1 juli bestond Pretty Beauty Land 2 jaar, ondertussen heb ik dus mijn MBO opleiding gehaald en ben ik 21 geworden. Helaas was het vanwege mijn vakantie lastig om een feestje te plannen. Dus binnenkort kunnen jullie een aantal leuke winacties verwachten om dit driedubbele feest te vieren.

Ik wil iedereen bedanken die dagelijks Pretty Beauty Land bezoekt. Ook wil ik mijn familie, vrienden, vriendinnen en bezoekers bedanken voor alle steun en hulp voor Pretty Beauty Land de afgelopen 2 jaar. Zonder jullie zou ik niet geworden zijn, wat ik nu ben.

Hopelijk mag ik nog heel veel jaren genieten van het leven en nog jarenlang bloggen, want dat is wat ik het liefste doe. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Bedankt, bedankt, bedankt!!!

Klapzoentjes,
van Patty.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik wens je een hele fijne verjaardag! Geniet van JOUW dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog :D
    Ik heb een give-away, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 21e verjardag!!!! Ik ben een beetje laat, i'm sorry. Net je blog binnengestapt en ga nu lekker rondkijken en lezen..
    XX oei dat was CAPSLOCK hihi. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.