Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 28 juni 2012

Chanel Allure eu de Parfum


Vandaag schrijf ik geschiedenis op Pretty Beauty Land. Ik ga vandaag een hele blogpost wijden aan een parfum. Chanel Allure eu de parfum. Oke, en de body cream... Iedereen heeft zo zijn echte favoriet en naast Alien van Thierry Mugler is dat bij mij deze Chanel. 




Chanel Allure is volgens Chanel een oosters, fruitig en tijdloos bloemig. Ik ben echt dol op deze geur. Hij is zoet, maar tegelijkertijd inderdaad fruitig maar ook kruidig. Alles behalve een standaard geur. 

De geur bevat de volgende ingrediƫnten:
Vers: citroen en bergamot
Fruitig: mandarijn en perzik
Klassieke bloemen: de roos van mei, jasmijn, waterlelie, pioen, magnolia, oranjebloesem
Woody: sandelhout en vetiver
Oosterse: vanille




In het begin vind ik de geur erg zoet, maar toch ook wel fris. Daarna vind ik het een hele warme geur door de sandelhout en vetiver. De eu de parfum blijft bij mij ontzettend goed zitten en als ik s avonds in mijn bedje kruip ruik ik hem soms nog. Deze geur is voor mij echt op en top genieten!

De flacon vind ik ook erg mooi. Hij is erg simpel met weinig poespas. Maar toch chique a la Chanel. De parfum zelf heeft een beige kleur en geeft mij weer dat warme gevoel, zoals de geur zelf. 



Bij de parfum heb ik ook de bijpassende body cream die heel toepasselijk beige / roze is. De body cream werkt meer verzorgend dan body lotion. Mijn huid wordt er heelijk zacht van en tegelijkertijd is het perfect om onder mijn parfum te dragen. Zo kan ik nog langer van mijn geur genieten. Parfum moet zich namelijk aan vetten hechten om lang te blijven zitten. In kleding zitten vetten, waar de parfum zich dus aan hecht. Wanneer jij eerst een body product aanbrengt (mag ook een geurloze zijn) en daar overheen de parfum aanbrengt. Dan kan de geur zich hechten aan die vetten en blijft hij beter zitten. 

Ik gebruik deze twee producten graag samen, omdat ik zo langer en beter kan genieten van mijn geur. Chanel Allure is voor mij liefde in een flesje. Ik ben echt dol op deze geur! Allure is verkrijgbaar in 3 maten: 100 ml, 50 ml en 35 ml. De prijzen verschillen per winkel. Ook heeft Chanel Allure veel bijpassende body producten. 

Wat is jouw favoriete parfum? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.