Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

donderdag 20 oktober 2011

Budget Topper! Hema Eyebrow Pencil



Er bestaan veel budgetmerken zoals: Essence, Catrice, NYX, MNY, 2 True, Hema, Etos enzovoorts. Maar hoeveel goede budget producten zijn er? Zo’n product dat ieder meisje moet hebben. Zo’n product dat zelfs de dure merken overtreft. Zo’n super product voor bijna noppes… Nou meiden, ik heb er weer een gevonden. De Hema Eyebrow Pencil!





Het product:
Eerlijk gezegd verrast het mij een beetje. Er zijn niet veel producten die ik opnieuw koop, maar ik koop keer op keer de Hema Eyeliner. Maar wanneer dit wenkbrauwpotloodje op is, koop ik zeker een nieuwe! Ik had dit gewoon niet verwacht van de Hema. I’m sorry. Het product ziet er op zich prima uit. Ik heb kleur nummer 11, maar je hebt nog meer andere kleuren. De punt van het potlood wordt beschermt met een dopje en aan de achterkant van het potlood zit een borsteltje. Dat is echt erg fijn! De prijs is ook weer super. Dit wenkbrauwpotlood kost maar € 1,75.



Tijdens gebruik
Het potlood is niet te hard en niet te zacht. Brengt fijn aan en zet niet meteen dikke lijnen. Er komt ook genoeg kleur van het potlood af. Je kunt op een hele natuurlijke manier je wenkbrauwen bijtekenen. Door het borsteltje kun je de lijntjes mooi vervagen waardoor niemand ziet dat je het potlood op hebt. Iedereen doet een moord voor die mooie wenkbrauwen. Het potlood blijft helaas niet de hele dag zitten. Na een halve/driekwart dag zou je het eigenlijk wel even bij moeten werken.


Zonder potlood


Mét potlood

Eindbeoordeling
Een heel fijn potlood. Erg handig dat er ook een borsteltje op zit. Het enige wat ik nog mis is een puntenslijper. Af en toe moet je het borsteltje even schoonmaken, want die wordt toch wel snel vies. Maarja wanneer je een nieuw potlood koopt, heb je ook weer een nieuw borsteltje. Ik ben echt super blij met dit product en kan niet meer zonder. Ik ben er hopeloos verslaafd aan.



Pluspunten:
- niet te zacht maar ook niet te hard
- Komt veel kleur vanaf
- Erg budget!
- Ziet er niet goedkoop uit
- Handig borsteltje wat erop zit
- In veel kleuren te koop. 

Minpunten:
- geen


Cijfers
Product 10/10
Verpakking 9/10 
Prijs 7/10 
Gebruiksgemak 8/10 

Eindcijfer 8,5

Deze wenkbrauwpotloden zijn te koop bij de Hema. 

5 opmerkingen:

  1. Ik heb er ondertussen ook al een paar versleten, vind ze best wel fijn. Een wenkbrauwpotlood moet voor mij niet duur zijn dus yay for Hema ! :d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb deze ook :) het is idd een heel fijn potloodje, ook dat kwastje is super goed. en die lichte kleur is echt perfect voor blondines.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit en lekker goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik deze ook, alleen een tint lichter.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.