Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

vrijdag 3 december 2010

Review: Jericho Face & Body Cream



Ik schrijf eigenlijk nooit reviews over producten die ik niet leuk vind of die niet werken, tenzij ze mij echt teleur hebben gesteld. Dit wordt dus een van mijn eerste negatieve reviews. Dit kleine monstertje moest ik met jullie delen om jullie ervoor te behoeden. Erg jammer want ik was eigenlijk heel nieuwsgierig naar dit product. Ik had er ontzettend veel van verwacht, maar helaas....

Het Product
Aller eerst verwachte ik ontzettend veel van dit product. Het zit in een mooie pot met zilveren dop. Toen ik het potje opendraaide werd ik al iets minder enthousiast... Deze Face & body cream bevat zwarte modder en dit ruik je. Het ruikt gewoon echt naar modder, niet zo lekker dus. Verder bevat dit product ook nog dode zee mineralen. Nog steeds was ik overtuigd dat dit product zou werken. Helemaal als je bedenkt dat een pot € 25,- kost. Niet echt budget... 


Deze 'bodymodder' is speciaal gemaakt voor mensen met problemen met hun huid. De dode zee mineralen hebben bewezen dat ze jeuk tegengaan en goed helpen tegen eczeem en psoriasis. 




Tijdens gebruik
Ik liet een bad vol met heerlijk warm water lopen om er helemaal van te genieten. Dit masker moet namelijk 25 minuten intrekken en wat is er nou lekkerder dan ondertussen heerlijk in bad te liggen? Dus ik opende het potje waarna ik meteen weer deze muffe modder geur rook. Ik was nog steeds ervan overtuigd dat het zou werken dus bracht het aan op mijn gezicht en hals. Het begon enorm te prikken en tintelen, maar ik hield het op om te kijken of het minder werd. Het prikken werd eigenlijk alleen maar erger en ik wilde het product er alleen nog maar afhalen. Na 10 minuten heb ik deze modder zo snel als ik kon van mijn gezicht afgehaald. Mijn gezicht zal vol met rode plekken en was nog steeds pijnlijk... Mmmm een masker zou ontspannend moeten werken en dat is deze dus totaal niet. 

Ik dacht dat het misschien aan mij lag, aangezien mijn huid extreem gevoelig is. Dus gaf ik het product aan Dominique van fashionheaven.nl. Na een paar dagen kreeg ik het volgende smsje:  ''Dat spul is een gevaar voor de mensheid!'' Dominique heeft helemaal geen gevoelige huid, maar zelfs zij kon het product niet ophouden en zij kreeg er zelfs uitslag van. 




Eindoordeel 
Dankzij dit product wil Dominique niet meer vrijwillig producten voor mij testen, haha. Zij vond het echt verschrikkelijk. Vaak vind ik slechte producten niet de moeite om over te schrijven, maar dit product stelde mij echt teleur. Een masker hoort niet te prikken en irriteren. Toen ik het product eraf haalde was mijn huid nog de hele dag pijnlijk. Dus dit is echt een product wat ik je afraad om te kopen. Dit product gaat nu ook meteen de prullenbak in. Helaas, maar deze modder is echt slecht voor je huid. Echt jammer, want ik was er echt van overtuigt dat het zou werken! 


Cijfers
Product 1/10
Verpakking 8/10 
Prijs 5/10 
Gebruiksgemak 1/10

Eindcijfer 3,75 

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl 

2 opmerkingen:

  1. Awh jammer, echt balen dat hij niet werkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, en ik bevestig het bij deze nogmaals. Niet kopen, tenzij het een cadeau aan je schoonmoeder is;).

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.