Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

zondag 5 december 2010

Review: Hema Eyeliner, Budget tip!


Dat ik er niet eerder op kwam om hier een artikel over te schrijven! Het is budget, het is goed! Een hele goede budget tip dus! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel eigen merk make-up koop. Maar iemand vertelde mij 2 jaar geleden over deze eyeliner. En voor dat geld was het 't proberen waard. Vanaf die dag heb ik nooit meer iets anders gebruikt. Eigenlijk heb ik laatst pas een nieuwe eyeliner gekocht, omdat ik graag een gelliner wilde proberen. Deze eyeliner heb ik dus 2 jaar lang iedere dag gebruikt. Dan moet die wel top zijn!

Het Product
Er is niets speciaals aan de huls van deze eyeliner. Simpel zwart met in klein het logo van de Hema en voor de rest staat er alleen 'eyeliner' op. Simpeler dan dit kan eigenlijk niet. Deze verpakking zou best eens gepimpt mogen worden. Deze eyeliner heeft een 'wiebel'kwastje. Een lang, slap kwastje. Op het begin kon ik er niet mee overweg, maar inmiddels weet ik niet beter. Ik kan inmiddels hiermee ook perfecte rechte lijnen zetten. Oefening baart kunst! Voor deze eyeliner betaal je echt super weinig. Ik weet niet precies hoeveel, maar het zal rond de € 2,- zijn. Hoe budget wil je het hebben?




Tijdens gebruik
Op het begin is het gewoon wennen met het kwastje. Ik kan heel gemakkelijk met zo'n kwastje omgaan. Deze eyeliner trekt mooie strakke, gitzwarte lijnen. En je krijgt het er ook echt niet zomaar af. Als ik het 's morgens op doe dan zit het er 's avonds nog precies hetzelfde op. Fijn, want dan hoef ik mij daarover tenminste niet druk te maken! 


Eindoordeel 
Deze eyeliner is echt super en de prijs is eigenlijk om te lachen. Zo goedkoop! Deze eyeliner is dus echt een aanrader voor iedereen! De verpakking is iets minder, maar ja voor dat geld kun je ook geen luxe verwachten. De eyeliner blijft de hele dag perfect zitten en dat is wat we van een eyeliner willen. De kleur is ook echt pikzwart! Bij sommige eyeliners vind ik de kleur niet zwart genoeg. Maar zwarter dan deze eyeliner kan niet! Ik ben echt enorm tevreden over dit product en ik koop het zeker opnieuw! 



Cijfers
Product 9/10
Verpakking 5/10 
Prijs 10/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 8

Voor fashion artikelen kijk een op onze fashionblog: fashionheaven.nl  

7 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook gehad maar dan in een bollige verpakking (nieuwe verpakking denk ik?). Was idd heel fijn, werkte prima en bleef erg lang zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tip, mijn essence eyeliner laat me in de steek dus ik ga deze budget tip zeker opvolgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de review en de budget tip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hema, etos etc. hebben ook zeker kwaliteit! Ik ben niet van de zwarte eyeliner. Hebben ze ook kleurtjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ dominique michon: Ze hebben nog bruin en grijs, thats it helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed :)
    Al gebruik ik liever pencils, die zijn zo makkelijk te manouvreren.

    BeantwoordenVerwijderen

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.