Pretty Beauty Land is verhuist naar www.prettybeautyland.nl

dinsdag 12 oktober 2010

Review: Lush Bath Ballistic MRS. Whippy



Klinkt de naam alleen al niet ontzettend leuk? En dan is deze Bath Ballistic ook nog gemaakt in de vorm van een taartje. Een paar dagen geleden schreef ik al over de nieuwe Bath Ballistics van Lush. Dus meer informatie over de Bath Ballistics vind je hier. Ik was denk ik wel het meeste nieuwsgierig naar de MRS. Whippy en zodra ik de kans kreeg dook ik dan ook snel het bad in. En ook dit roze taartje zorgt voor een leuk spektakel in je eigen badkamer!


Het Product 

Deze MRS. Whippy wil je het liefste meteen in bad gooien. Het ziet er ontzettend lekker uit en over de geur valt ook zéker te spreken. Wel vind ik de geur heel erg lijken op de Bath Ballistic Twilight. Dit witte taartje met roze versiering zou zelfs voor de show mooi in je badkamer staan.  Ook dit product heeft geen verpakking. Het arriveerde bij mij netjes in een geel gerecycled zakje. Zoals we gewend zijn van Lush denken zij goed aan het milieu. 

Wat zegt Lush over de MRS. Whippy?
Niets is lekkerder dan een aardbeienijsje met slagroom op een warme zomerdag. Geen zomer bij de hand? Neem dan een bad met MRS. Whippy. Ze laat een dun laagje slagroom schuim achter. Vul je bad, ga lekker liggen en geniet van het spektakel. 
De Bath Ballistic  MRS. Whippy kost € 4,65 en weegt 90 gram. Maarja, je kan er maar één keer mee badderen. 

Tijdens gebruik
In bad kun je genieten van 2 verschillende kleuren schuim. Een roze rode kleur (de aardbei) en een crème kleur voor het slagroom. Als alles opgelost is zit je in een roze bad. Lekker girly toch? In de kern van deze ballistic vind soyamelk poeder wat een verzachtende werking op de huid heeft. 



Eindoordeel 



Het is gewoon heerlijk om mee te badderen. Ik merk niet dat deze ballistic een verzorgende werking heeft op mijn huid. Dit gevoel had ik bij de Twilight wel. Verder is het gewoon een heerlijke bruisbal waar je echt van geniet als je in bad zit. En het is natuurlijk heerlijk girly girly! 


Cijfers
Product 7/10
Verpakking 7/10 
Prijs 5/10 
Gebruiksgemak 8/10

Eindcijfer 6,75

De Bath Ballistics zijn te koop in alle vestigingen van Lush en ook online op http://www.lush.eu/nl/





Deze review bevat producten die ik heb gekregen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed en deze review is 100% eerlijk.

5 opmerkingen:

Houd met je reactie rekening met de volgende regels:
* ABN graag, geen BrEeZaH of CAPSLOCK
* Kritiek en commentaar welkom, mits het onderbouwd en niet beledigend is.
* Respecteer elkaar dus geen gescheld.
* Geen spam naar eigen of andere sites.